۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

فراخوان سراسری برای پیوستن به کمپین اعتراضات سراسری و همگانی پس از سقوط بشار اسد همراه شو عزیز !


من اگر برخیزم, تو اگر برخیزی, همه بر می خیزند!

هم میهنان عزیز وقت آن فرارسیده که متحد شویم و ایرانی آزاد و مرفه را بنا نهیم وقت آن رسیده سرنوشت خود را رقم بزنیم و به قدرت عظیمی که داریم پی ببریم و از آن استفاده کنیم اتحاد شرط پیروزی ماست متحد شویم و برای فردایی بهتر مبارزه کنیم فردایی آزاد و برابر که در آن تمام جریانات و احزاب و افکار در انتخاباتی آزاد با نظارت بین الملی و سازمانها بی طرف شرکت کنند و مردم ایران در فضایی آزاد و رقابتی برابر آینده ایران را رقم بزنند!
یک جرقه می تواند انبار باروت خشم ملت ایران را شعله ور کند و برای همیشه به حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی پایان دهد و این جرقه می تواند سقوط قریب الوقوع بشار اسد باشد به این فرصت تاریخی بیندیشید و به ما بپیوندید!
این کمپین هیچگونه وابستگی حزبی گروهی و سازمانی ندارد و از تمام سازمانها احزاب گروه ها شخصیت های مستقل و هم میهنان عزیز تقاضای پیوستن به این کمپین بزرگ را داریم ما تعدادی از جوانان ایرانی در داخل و خارج فارغ از گرایشات حزبی و جناحی  این کمپین را با شعار " ایرانی آزاد برابر و مرفه برای همگان" شروع کردیم و با تمام توان و انرژی به فعالیت خود ادامه می دهیم!
این موضوع را دست کم نگیرید فرصتی تاریخی در برابر ما قرار گرفته است لطفا اطلاع رسانی کنید و کمپین را گسترش دهید ما می توانیم اگر متحد شویم !
این پیغام را در فیسبوک تویتر بالاترین به صورت پیامک و از هر راه دیگری که می توانید انتشار دهید ما چیزی از سایر کشورهایی که توانستند دیکتاتورهایشان را بیرون کنند کمتر نداریم !
مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد !
زنده باد ایران زنده باد آزادی!

۴ نظر:

  1. بمیر بابا تا جاتو نگرفتن ...

    پاسخحذف
  2. !!!...biroone god neshesti migin lengesh kon BIAHH

    پاسخحذف
  3. melat dige tarsidan.mitarsan in ye loghmeh nune zano bachashuno azashun begiran.faghat dekhalate khareji ba rahbarie amrika na hich keshvare dige mitune enghelabe jaddy ragham bezane.

    پاسخحذف
  4. لعنت ابدی خداوند متعال بر شما و پیروان شما

    پاسخحذف