۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

فراخوان صفحه فیسبوک "ما از شاهین نجفی و آزادی بیان دفاع می کنیم" برای آکسیونهای اعتراضی در دفاع از شاهین نجفی و آزادی بیان !

یک بار دیگر صفی از مرتجعین و جنایتکاران مقابل مردم آزادی خواه و خواننده معترضشان شاهین نجفی شکل گرفته است فتوی ارتداد صادر می کنند دستور قتل میدهند جایزه 100هزار دلاری تعیین می کنند و قداره کش و چاقوکش به میدان می فرستند !و از دیگر سو مردمی آزادی خواه معترض و باشرف مقابل این تهدیدات و وحشیگری ها ایستاده اند و با تمام توان از شاهین عزیز و آزادی بیان دفاع می کنند!

از تمام احزاب و سازمانها با هر گرایش سیاسی و فکری تقاضای حمایت و پیوستن به این حرکتهای اعتراضی که دفاع از آزادی بیان و اعتراض به حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی است را داریم این حرکت برای دفاع حق از آزادی بیان آزادی هنر آزادی ابراز عقیده و جان شاهین نجفی که نماد اعتراض و سنت شکنی استمی باشد !

سازماندهی این حرکت به صورت نطرخواهی و رای همگانی خواهد بود و مکان های اعتراض و روز اعتراض با هماهنگی و اعلام آمادگی دوستان تعین خواهد شد این اعتراضات متعلق به هیچ حزب و سازمان و خط فکری نخواهد بود و تمام احزاب و گروه ها آزادند با پرچم و پلاکاردهای خود در این اعتراضات شرکت کنند

باید در پایتخت های جهان به خیابانها ریخت و علیه فرمان قتل شاهین نجفی و حمله به آزادی بیان اعتراض کرد و از آزادی و انسانیت دفاع کرد و در مقابل ارتجاع و وحشیگری و تعرض این جانیان ایستاد
اگر سخن بگويی خواهی مرد اگر سکوت کنی خواهی مرد پس فرياد بزن و زنده بمان!
دوستان عزیز لطفا در این حرکت به ما کمک کنید و از طریق این صفحه با ما در تماس باشید ما در حال برنامه ریزی برای برگزاری آکسیونهی جهانی در شهرهای بزرگ دنیا هستیم باید با تمام توان از آزادی بیان و شاهین نجفی دفاع کرد باید به فتوای قتل شاهین نجفی و کشتار صدها هزار نفر به دست این رژیم خونخوار اعتراض کرد !
براي مقابله با حکومت اسلامي و براي سرنگوني اين حکومت بايد در این زمينه ها حرف زد و مبارزه کرد و عليه بستن دهانها و در دفاع از آزادي بی قدی و شرط بيان به ميدان آمد.

کمترين انتظار از احزاب اپوزيسيون حکومت اسلامي اينست که در مقابل اين فتوای جنایتكارانه و تحرك اوباش ڄاقو بدست حكومت الله حرفي بزنند.
اتحاد شرط پیروزی ماست!
احزاب سازملنها گروه ها و دوستانی که مایل به همکاری در این آکسیونها هستند و یا در شهری زندگی می کنند که می توانند آکسیون به راه بیندازند با ادمین صفحه در ارتباط باشند

دوستان می توانید با این ایمیل ( s.shahinnajafi@gmail.com)با ادمین در تماس باشید ویا از طریق خود صفحه با ما درتماس باشید
برای هماهنگی برای آکسیونها اعتراضی باید سریع آماده شویم
دوستان عزیز در هرکجای دنیا امکان اعتراض و جمع شدن دارید با ما تماس بگیرید تا هماهنگی لازم را بکنیم
زنده باد آزادی زنده بادآزادی بیان
ما همه شاهین نجفی هستیم !

۶ نظر:

  1. GHEYRATE ANZALI CHI HAMINE HAMINE

    پاسخحذف
  2. EY VAL DADASH SHAHINE ANZALI CHIIIIIIIIIIIIII PARCHAM BALASSSSSTTT(YE DARYA POSHTETE MA KE DARYA DIDE EEM BAKIT NABASHE

    پاسخحذف
  3. این حرف درسته ولی شاهین نجفی انتقاد نکرده، توهین هم کرده. اگر توهین نکرده بود به عنوان یک نفر از مردم ایران ازش حمایت میکردم ولی اصلا نمی خوام به شخصه با یک حمایت، اجازه توهین کردن رو بدم حالا به هر فرهنگی.

    پاسخحذف
  4. اونهاي ميگن ترانه توهينه
    چند بار اين ترانه به درستي
    گوش کردن
    يا فقط براي اين که يک
    آخوند مرتجع گفته
    اين بي حرمتي کرده
    خونشون به جوش امده

    پاسخحذف
  5. regime dictator hamishe az hemayate kesani sood mibare ke jedan az mazhab chize ziyadi nemidoonan.base hamin in adama mishan yeki az payehaye mandegar mandane dictatori.

    پاسخحذف