۱۳۹۱ مرداد ۲۶, پنجشنبه

نه غزه نه لبنان, اهر هریس ورزقان !

مهم و فوری : هم میهنان عزیز فقط امروز برای اطلاع رسانی وقت داریم لطفا همکاری کنید و اشتراک بگزارید از هر طریقی می توانید اطلاع رسانی کنید باتشکر 

روز قدس را با شعار "نه غزه نه لبنان آذربایجان ایران" بر سر جمهوری اسلامی خراب کنیم ! همراه شو عزیز!

هم میهنان عزیز جمعه هفتمین روز درگذشت قربانیان زلزله آذربایجان است زلزله ای که صدها قربانی گرفت و فلب همه ما را به درد آورد یادشان را گرامی بداریم و به بی لیاقتی این رژیم ضد بشری اعتراض کنیم عامل اصلی این فاجعه جمهوری اسلامی است نه هیچ چیز دیگری !
این جمعه به اصطلاح روز قدس است یکی از روزهایی که جمهوری اسلامی با صرف هزینه های سرسام آور از جیب ملت سیاسیتهای تروریستی و ضد بشری خود را تبلیغ و تقویت می کند و با بهره گیری از امکانات و رسانه هایش و دروغپردازی سعی در خریدن آبرو و مشروعیت برای نظام جنایتکارش دارد
نظام بی آبرویی که حتی جان شهروندانش برایش ارزشی ندارد حکومتی که به جای تامین امنیت و رفاه مردم ثروت ایران را صرف برنامه ها و گروه های تروریستی و تندرو در جاهای مختلف دنیا می کند صرف غزه و لبنان و حفظ بشار اسد و... می کند
در آذربایجان فاجعه ملی رخ داده است و جمهوری اسلامی بی تفاوت به آن می خواهد برای تروریست های غزه و لبنان و بشار اسد حمایت جلب کند مردم را به خیابنها بکشد و بر طبل جنگ بکوبد 
این فرصت را به رژیم ندهیم این روز را بر سرشان خراب کنیم فرصت مناسبی برای جمع شدن و اعتراض گسترده است

جمعه 27 مرداد به خیابانها بریزیم و با شعارهای :
نه غزه نه لبنان, اهر هریس ورزقان
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
نه غزه نه لبنان یاشاسین آذربایجان
نه سوریه نه لبنان آذربایجان ایران
مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر جمهوری اسلامی زنده باد آزادی
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
و...
این سیرک رژیم را به کابوس دیکتاتور تبدیل کنیم!
این آغازی است برای اعتراضات گسترده و قیامی سراسری در ایران با سقوط بشار اسد!

۱۳۹۱ مرداد ۲۳, دوشنبه

پیام تسلیت کریس دی برگ خواننده مشهور ایرلندی در فیسبوکش به ایران به خاطر زلزله در آذربایجان


My heart goes out to all those affected by the recent terrible 
earthquake in Iran...

قلب من با تمام کسانی است که در زلزله وحشتناک ایران صدمه دیدند ...


قلب ایران برای آذربایجان می تپد

۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

جمهوری اسلامی عامل اصلی این فاجعه است نه زلزله !

اگر خانه های مردم از خشت و گل نبود، اگر مردم امکانات بیشتری برای ساختن خانه های بهتر میداشتند، اگر فقر نبود، اگر امکانات درمانی بیشتری در منطقه بود، اگر گوشه کوچکی از هزینه هائی که صرف سرکوب مردم، صرف دزدی اوباش اسلامی و صرف کمک به بشار اسد و حزب اله لبنان میشود، صرف زندگی مردم شده بود زلزله ای با این قدرت کوچکترین آسیبی به مردم نمی رساند. جمهوری اسلامی و نظام کثیفش که جنایتکاران حاکم با چنگ و دندان آنرا نگهداشته اند، عامل مستقیم و تنها عامل این فاجعه است. باید این واقعه را نیز به اعتراض هرچه گسترده تر علیه رژیم دزدان و سرکوبگران تبدیل کرد.

۱۳۹۱ مرداد ۱۹, پنجشنبه

سرنگونی جمهوری اسلامی، تنها راه امنیت اقتصادی مردم!

دزادن چراغ به دست، انقلاب مردم ایران را در سال 57 با وعده از بین بردن فقر، به سرقت بردند. جمهوری اسلامی از ابتدا با ایجاد مناقشه در منطقه مردم را در خطر جنگ ومحاصره اقتصادی قرار داد وهر روز که گذشت مردم ایران بیشتربامشکلات اقتصادی ومعیشتی روبروشدند. از طرف دیگر فساد مالی مسئولین و مجریان حکومت، آفت بزرگتری بود که جامعه را فرا گرفت.
در چند ماه اخیر قیمت مواد پروتئینی، لبنیاتی،نان و... روزانه افزایش پیدا کرده است. این افزایش در حدی بوده که مواد پروتئینی و لبنی ازسبد غذائی بسیاری از خانواده ها یا خارج شده و یا به حداقل مصرف رسیده است. اخیرا" قیمت گوشت مرغ با جهشی بی سابقه در بازار آزاد به حدود کیلوئی هشت هزار تومان هم رسیده تا جانیکه مردم برای خرید مرغ با قیمت دولتی (چهار هزار و هفتصد تومان)در صف های طولانی، ساعت ها منتطر می مانند. دستمزد کم، اخراج گروهی و تاخیر چندماه در پرداخت حقوق کارگران ، گذران زندگی را برای مردم سخت و برای عده زیادی غیر قابل تحمل کرده است.
دوم مردادماه، شاهد اعتراض خیابانی مردم نیشابوربه گرانی بودیم. اعتراضی که در زمانی کوتاه بدون هیچ هماهنگی قبلی بین مردم، تبدیل به یک تظاهرات بزرگ خیابانی شد. تا جائیکه نیروهای سرکوب گر انتظامی رژیم در کمال غافل گیری، فقط ناظر تظاهرات بودند. بازتاب این تظاهرات در رسانه ها حکومتی وغیر حکومتی نشان از واقعیت اسفناک در معیشت مردم است.
فضای امروزایران درنقطه انفجار است. یک جرقه کوچک به هر بهانه، بوی تظاهرات خیابانی می دهد. هر روز شاهد نوعی از اعتراضات خیابانی به بهانه های مختلف در ایران هستیم و این امر هر روز به صورت گسترده ای فراگیر می شود.
برای مردم راهی جز تظاهرات خیابانی نمانده است. تنها راه نجات از یوغ دیکتاتوری انقلاب است. هرزمان که مردم باهم متحد در اعتراضات خیابانی شرکت کرده اند حکومت با تمام نیروهای سرکوبش غافلگیر شده است.
جمهوری اسلامی نه قادر به اصلاح وضعیت اقتصادی مردم است و نه می خواهد که به این وضعیت سروسامانی بدهد. تنها راه بازگشت امنیت اقتصادی به ایران، سرنگونی جمهوری اسلامی است و تنها راه سرنگونی جمهوری اسلامی خروش مردم در خیابانهاست. تظاهرات مردم نیشابور باید برای مرم سرمشق باشد و هرروز این اعتراضات گسترده تر برگزار شود.(بهنام آزاد)

برای ورود به کمپین اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد ابنجا کلیک کنید

۱۳۹۱ مرداد ۱۸, چهارشنبه

انقلاب در ایران با سوریه و لیبی و حتی مصر و تونس هم متفاوت خواهد بود!

نباید اجازه داد مبارزات در ایران تلفات و هزینه های سنگین به مردم وارد کند و ایران تبدیل به چیزی شبیه سوریه و لیبی شود راه این اتحادی سراسری و مبارزه از راه های گوناگون و داشتن برنامه و تاکتیک مناسب است یکی از بزرگترین مشکلات مبارزات سوریه عدم توجه اپوزوسیون به هزینه دادن و راه های درست مبارزه است خون در برابر خون این راه مبارزه نیست این شکل تنها به گسترش خشونت و پاشیدن شیرازه جامعه از هم کمک می کند و این نوع مبارزه تنها برای به قدرت رسیدن جریانی خاص سودمند است مثلا اسلامگرایان نه توده مردم و بنیان حکومتی دمکرات و آزاد !
 خوشبختانه در ایران مردم بسیار آگاهند و جریانات سیاسی با تمام کم کاستی و کم کاری از اتفاق نظر کلی برای مبارزات کم هزینه توافق دارند اسلام سیاسی عملا در ایران پایگاهی ندارد ترور و خشونت راه کار همگانی نیست مردم ایران تجربیات زیادی در مبارزات دانشجوی کارگری زنان اعتراضات خیابانی اعتصابات و.... دارند جنبش های اجتماعی و سنت مبارزات آزادیخواهانه در ایران وجود دارد و این امتیاز بسیار بزرگی نسبت به سایر کشورهای منطقه است که درگیر خون و خون ریزی شده اند مبارزات طولانی مدت به فرسایش و دلسردی مردم می انجامد و راه را برای جنگ داخلی و نا امنی  و امکان سرکوب شدید و خفقان سراسری 
ایجاد می کند
بهترین راه مبارزه اعتصابات سراسری و فلج کردن حکومت و از طرف دیگر حضور گسترده مردم در خیابانها و تظاهرات خیابانی و تسخیر مراکز مهم دولتی مثل صداو سیما وزارتخانه ها و... است و جلب حمایت های بین الملی و تحریم سیاسی حکومت!
با کمترین تلفات و هزینه می توان مبارزه را به پیش برد به شرطی که متpد بو و برای مبارزه برنامه و تاکتیک مناسب داشت باید به این اندیشید به متحد شدن و آماده شدن برای اعتراضات سراسری و بزرگترین سلاح مبارزه مردم که اعتصابات گسترده است با اعتصابات سراسری بزرگترین لطمه به حکومت وارد می شود و کم هزینه ترین نوع مبارزه و پر بازده ترین آن است یک مثال در مورد اعتصابات اعتصاب شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حومه برای 12 ساعت تهران را فلج کرد اگر این اعتصابات در جاهای دیگر مراکز دیگر و به طور گسترده و دراز مدت اتفاق بیفتد عملا رژیم فلج خواهد شد و آن وقت می توان ضربه کاری را بهش وارد کرد!
اتحاد شرط پیروزی ماست متحد شویم!
زنده باد آزادی زنده باد ایران!

برای ورود به کمپین اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد اینجا کلیک کنید

۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

سوریه در آستانه ساعت صفر ! ساعت ایران 1 ساعت قبل از صفر!

صدای پای انقلاب می آید مردم ایران به پاخیزید!

یک جرقه می تواند انبار باروت خشم ملت ایران را شعله ور کند و برای همیشه به حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی پایان دهد و این جرقه می تواند سقوط بشار اسد باشد!
این موضوع را دست کم نگیرید لطفا اشتراک بگزارید و اطلاع رسانی کنید ما می توانیم اگر متحد شویم !
این پیغام را در فیسبوک تویتر بالاترین به صورت پیامک و هر راه دیگری که می توانید انتشار دهید ما چیزی از سایر کشورهایی که توانستند دیکتاتورهایشان را بیرون کنند کمتر نداریم !
مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد !

برای ورود به کمپین فیسبوکی اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد اینجا کلیک کنید


فراخوان وبلاگنویسی برای حمایت از فراخوان اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد

فراخوان وبلاگنویسی برای حمایت از فراخوان اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد
ما تعدادی از وبلاگ نویسان در حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران و در دفاع از فراخوان اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد و شروع قیام در ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی هر کدام در وبلاگمان مطلبی هرچند کوتاه منتشر می‌‌کنیم شاید که نقطه شروعی شویم بر پایان دیکتاتوری به ما بپیوندید و در وبلاگ هایتان این فراخوان را منعکس و نظر خود را هرچند در حد یک خط منتشر کنید
زنده باد آزادی مرگ بر دیکتاتور

برای ورود به کمپین فیسبوکی لطفا کلیک کنید
ﺁﻣﺎﺩﻩ شویم ﺑﺮاﻱ ﺷﺮﻭﻉ ﻗﻴﺎﻣﻲ ﺑﺰﺭﮒ و ﺗﻤﺎﻡ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ!

ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻥ ﻋﺰﻳﺰ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺷﻨﻴﺪﻥ ﺧﺒﺮ ﺳﻘﻮﻁ ﺩﻳﻜﺘﺎﺗﻮﺭ ﺳﻮﺭﻳﻪ ﺑﺸﺎﺭ اﺳﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺧﻴﺎﺑﺎﻥها ﺭﻳﺨﺖ, اﻳﻦ ﺷﺮﻭﻋﻴﺴﺖ ﺑﺮاﻱ ﻳﻚ ﭘﺎﻳﺎﻥ!
ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺑﻴﺶ اﺯ ﺳﻲ ﺳﺎﻝ
ﺩﻳﻜﺘﺎﺗﻮﺭﻱ,ﺷﻜﻨﺠﻪ,ﺯﻧﺪاﻥ,اﻋﺪاﻡ,ﺳﻨﮕﺴﺎﺭ,ﺑﻲ ﺁﺑﺮﻭﻳﻲ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ و ﺻﺪﻫﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺎﺳﻔﺒﺎﺭ ﺩﻳﮕﺮ. دیگر فریب اصلاح طلبان حکومتی و شورای راه سبز امید و فراخوانهای سکوت و بی فایده شان را نخوریم ما با دستان خود ایران را آزاد خواهیم کرد...

ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ اﺳﻼﻣﻲ با هر رنگ و لعابش ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻭﺩ, ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻭﺩ, ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻭﺩ!

ﻣﺎ ﺧﻮاﻫﺎﻥ ﻛﺸﻮﺭﻱ ﺳﻜﻮﻻﺭ آزاد برابر و مرفه برای همگان و ﺩﻭﻟﺘﻲ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﻱ ﺩﻣﻮﻛﺮاﺳﻲ و حقوق بشر ﻫﺴﺘﻴﻢ! ﻣﺎ ﺧﻮاﻫﺎﻥ ﻣﺠﺎﺯاﺕ ﺳﺮاﻥ ﺟﻨﺎﻳﺘﻜﺎﺭ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ اﺳﻼﻣﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ.
ﻫﻤﻮﻃﻦ ﺑﭙﺎﺧﻴﺰ ﻛﻪ ﻟﺤﻆﻪ ﺗﺎﺭﻳﺨﻲ ﺷﺮﻭﻉ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﻓﺮا ﺭﺳﻴﺪﻥ اﺳﺖ.
اﻳﻨﺒﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﭙﺎ ﻣﻴﺨﻴﺰﻳﻢ و اﻳﻦ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﺿﺪ اﻳﺮان و اﻳﺮاﻧﻲ ﺭا ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻟﻪ ﺩاﻥ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﻣﻲ اﻧﺪاﺯﻳﻢ .
زنده باد آزادی مرگ بر جمهوری اسلامی

لینک ویدیو فراخوان در یوتیوب :http://www.youtube.com/watch?v=3zrsz3vo05k
به کمپین فیسبوکی اعتراضات سراسری پس از سقوط اسد بپیوندید و آن را به اشتراک بگزارید
www.facebook.com/enqelab.iran

۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

فراخوان سراسری برای پیوستن به کمپین اعتراضات سراسری و همگانی پس از سقوط بشار اسد همراه شو عزیز !


من اگر برخیزم, تو اگر برخیزی, همه بر می خیزند!

هم میهنان عزیز وقت آن فرارسیده که متحد شویم و ایرانی آزاد و مرفه را بنا نهیم وقت آن رسیده سرنوشت خود را رقم بزنیم و به قدرت عظیمی که داریم پی ببریم و از آن استفاده کنیم اتحاد شرط پیروزی ماست متحد شویم و برای فردایی بهتر مبارزه کنیم فردایی آزاد و برابر که در آن تمام جریانات و احزاب و افکار در انتخاباتی آزاد با نظارت بین الملی و سازمانها بی طرف شرکت کنند و مردم ایران در فضایی آزاد و رقابتی برابر آینده ایران را رقم بزنند!
یک جرقه می تواند انبار باروت خشم ملت ایران را شعله ور کند و برای همیشه به حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی پایان دهد و این جرقه می تواند سقوط قریب الوقوع بشار اسد باشد به این فرصت تاریخی بیندیشید و به ما بپیوندید!
این کمپین هیچگونه وابستگی حزبی گروهی و سازمانی ندارد و از تمام سازمانها احزاب گروه ها شخصیت های مستقل و هم میهنان عزیز تقاضای پیوستن به این کمپین بزرگ را داریم ما تعدادی از جوانان ایرانی در داخل و خارج فارغ از گرایشات حزبی و جناحی  این کمپین را با شعار " ایرانی آزاد برابر و مرفه برای همگان" شروع کردیم و با تمام توان و انرژی به فعالیت خود ادامه می دهیم!
این موضوع را دست کم نگیرید فرصتی تاریخی در برابر ما قرار گرفته است لطفا اطلاع رسانی کنید و کمپین را گسترش دهید ما می توانیم اگر متحد شویم !
این پیغام را در فیسبوک تویتر بالاترین به صورت پیامک و از هر راه دیگری که می توانید انتشار دهید ما چیزی از سایر کشورهایی که توانستند دیکتاتورهایشان را بیرون کنند کمتر نداریم !
مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد !
زنده باد ایران زنده باد آزادی!

۱۳۹۱ مرداد ۱۴, شنبه

ساختمان رادیو و تلویزیون حلب به تصرف مخالفان اسد درآمد

ارتش آزاد سوریه روز شنبه 4-8-2012 اعلام کرد ساختمان مرکزی رادیو و تلویزیون در شهر حلب را به تصرف خود در آورده است.
به گزارش تلویزیون العربیه به نقل از شبکه گزارشگران شورای ملی سوریه مخالفان عصر روز جمعه اعلام کرده بودند که ساختمان رادیو تلویزیون حلب را تصرف کردند.
مخالفان می گویند با تصرف ساختمان رادیو تلویزیون اکنون تقریبا 60 درصد شهر حلب به
کنترل نیروهای ارتش آزاد درآمده است.العربيه



فیسبوک :با شنیدن خبر سقوط بشار اسد به خیابانها می ریزیم زنده باد انقلاب www.facebook.com/enqelab.iran
برای ورود به کمپین فیسبوکی اعتراضات سراسری پس از 
سقوط بشار اسد اینجا کلیک کنید


The Freedom Flag of Syrian Revolution over the State 
Broadcasting Facilities in Aleppo, the biggest City in Syria.After heavy violent Clashes ,the Combat units of the FSA captured the Facilities of the State TV Chanel's in Aleppo City.The Syrian Regime stopped his Programs Nation wide.The Air Force of Assad is pounding this Facilities in Aleppo since then so the FSA is not able to enter the 
Facilities complitly,but how long


۱۳۹۱ مرداد ۱۳, جمعه

شهر حلب به طور کامل آزاد شد

فرمانده عملیات آزادسازي حلب از پاکسازی تمامی نیروهای بشار اسد در این شهر سخن گفت و حلب را شهری آزاد شده نامید... 


دیکتاتور به پایان سلام کن ! سقوط نزدیک است !

هم میهنان عزیزبشار اسد در آستانه سقوط قرار گرفته است متحد شویم نوبت سقوط دیکتاتور ایران فرا رسیده است به کمپین بزرگ اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد بپیوندید و آن را به اشتراک بگزارید همراه شو عزیز!


برای ورود به فیسبوک کمپین اعتراضات سراسری پس از سقوط بشار اسد اینجا کلیک کنید